Dotazník spokojenosti pacientů obsahuje celkem 35 otázek, prostřednictvím kterých můžete zhodnotit Vaši míru spokojenosti s poskytovanou péčí v průběhu Vaší hospitalizace.
K hodnocení využijte hodnotící škálu v rozmezí 1 až 5. Škála je shodná se školní hodnotící škálou, přičemž 1 vyjadřuje nejvyšší míru spokojenosti, 5 pak nejnižší spokojenost v dané oblasti. Kromě číselného vyjádření odpovědí nabízí dotazník též doprovodné vyjádření spokojenosti vizualizací pomocí obličejových piktogramů.
Šestou možnou odpovědí je „nevím“. Tuto odpověď můžete využít v případech, kdy na otázku z různých důvodů nemůžete nebo nechcete konkrétně odpovědět. Součástí dotazníku jsou dále doplňující a sociodemografické otázky, které slouží k souhrnnému statistickému vyhodnocení.
Dotazník je rozdělen dle mezinárodně ověřeného schématu do 8 tzv. Pickerových dimenzí, kterými postupně hodnotíte
Jednotlivé dimenze jsou zastoupeny 4 až 5 otázkami, přičemž každá z nich je zaměřena na dílčí oblast poskytovaných zdravotních služeb ve vazbě na zaměření dimenze.
Dotazník je rozdělen do dvou samostatných listů. První list je oboustranně tištěný a představuje vlastní dotazník s výše popsanými 35 otázkami, který je předmětem celkového vyhodnocování spokojenosti pacientů u daného poskytovatele zdravotních služeb. Druhý list obsahuje prostor pro volný popis Vašich zkušeností s poskytovanou péčí a případné podrobné vyjádření Vaši spokojenosti či Vašich podnětů ke zlepšení. Tento list není součástí statistického vyhodnocení, zůstává u daného poskytovatele zdravotních služeb a slouží pro zvýšení kvality a bezpečí poskytované péče na daném lůžkovém pracovišti.